dilluns, 28 de juny del 2010

El bloc i les xarxes socials


Avui m'han fet el comentari de que tinc una mica oblidat els blocs.

És cert que els tinc una mica descuidats, i faig pocs comentaris als amics/gues que segueixo.

Últimament faig servir bastant les xarxes socials com son el twitter o el facebook.

El twitter m'agrada per la quantitat d'informació que rebo de les persones que segueixo i per la rapidesa que es poden seguir els esdeveniments d'actualitat.

Del facebook no en sóc tant entusiasta encara que també m'aporta informació però no l'hi acabo de trobar el què.

Quan vaig començar el bloc La meva ombra, vaig fer-me el propòsit de no posar-hi cap fotografia que no fos meva, i crec que finc ara ho he complet. El fet de penjar una fotografia ha estat el motiu d'escriure l'apunt, i ara en faig poques de fotografies.

De totes maneres, els blocs encara estan vius i m'aporten moltes coses diferents a les xarxes socials, continuo seguin els dels amics, encara que no hi faci comentaris. També en visito de nous que vaig descobrint des de twitter.

Com a la majoria dels blocaires, també passo aquells moments de poca creativitat, i ara, és l'etapa que hem toca viure, ja vindran temps millors.