diumenge, 31 de maig del 2009

Correfocs Granollers

De vegades no et ve de gust fer algunes coses, però si algú t’anima les fas amb molt de gust.
Tinc un amic diable, sí d’aquests que surten a fer els correfocs. Del foc i del soroll sempre n’he fugit, però ahir varem fer una trobada amb la colla i resulta que el diable amic, tenia que sortir el capvespre a fer de les seves per Granollers. Coneixent la meva afició a la fotografia em va dir: escolta, avui em vindràs a veure oi? Espero que em facis una foto amb tota la vestimenta que porto. M’ho va dir amb una carona d’àngel que no li vaig poder negar i la veritat m’ho vaig passar d’allò més bé. Mentrestant vaig estar fent les fotos vaig desconnectar els audiòfons per no sentir tant de soroll i vaig anar per feina. Tinc que confessar que tinc ganes de tornar-hi ja que no és fàcil fer fotos als diables i estic una mica picat per aconseguir fer-ne alguna de bona.


1 comentari:

USD ha dit...

avui he penjat la teva porta al meu blog.
Gràcies