dilluns, 7 de setembre del 2009

Les meves vacances




Aquest any com és habitual últimament, les vacances han estat un dies de relaxació total, no horaris, no programació, només llegir, passejar, contemplar...

Es veu que ja m’estic fent gran, una de les activitats que he fet, ha estat la de passar-me estones assegut als bancs de la Rambla contemplant els vianants; s’hi veuen coses molt interessants i a més, no s’ha de pagar cap euro.

L’altra cosa que m’ha agradat molt, ha estat anar a contemplar la platja de nit, senzillament mirar l’horitzó, els reflexes de les llums a l’aigua, les onades lliscant per la sorra...

Per sort, a Sant Feliu, no hi ha una atmosfera contaminada i els vespres es poden veure les estrelles, la lluna i el seu reflex a l’aigua.

He passat estones embadalit amb tot això, algunes vegades escoltant la respiració compassada que feia sentir-me present, d’altres, deixant-me transportar per les sensacions i permetent que els pensaments passessin sense aturar-me en cap d’ells.

És com aquelles nits d’hivern de quan era petit, que passava estones contemplant la llar de foc a casa dels avis, esperant que l’àvia acabes de fer el sopar.

Amb el temps, he començat a tenir limitacions, però vaig descobrint coses noves que substitueixen la força i l’energia d’abans, per això, he pogut gaudir de totes aquestes petites coses.

Ara, a la feina també m’agradaria poder fer el mateix, però les preses no donen temps per res, quan acabes una feina, ja en tens dues o tres més esperant i no diem de les que es van enrederin, perquè sempre surten prioritats, que fa que tinguis que deixar el que estàs fent.

Espero que les piles que s’han carregat durant les vacances durin per tot l’any


1 comentari:

Anònim ha dit...

Molt xules les fotos, Narcís. Avisa'm quan tornis a anar a veure la sortida del sol que m'apuntaré! Per cert, m'has d'enviar la foto que ens vam fer al passeig.