divendres, 10 d’abril del 2009

La barana


Una vegada fa molt de temps, una persona em va parlar que tots en aquesta vida necessitem puntals, bastons, coses on agafar-nos. No sé el perquè sempre ho he recordat i, és més, m'ho he cregut.

Una vegada fa molt de temps, una persona em va parlar que la vida és com una escala, anem pujant graons. De tant en tant hi ha algun replà per descansar, però no és bo estar-hi massa estona, s'ha de continuar pujant.

Una vegada fa molt de temps, una persona em va parlar que tots portem una motxilla carregada de moltes coses, ens pesa i amb ella costa de pujar graons.

Una vegada fa molt de temps, una persona em va parlar que la vida és con una espiral, donem volta a un cicle i en tornem a començar un altre, és el mateix, però el vivim amb l'experiència del cicle anterior, si és que l'hem sabut aprofitar. Aquesta espiral no té retorn.

La fotografia d'aquesta barana m'ha recordat totes aquestes coses.

2 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

t'informo que avui he inclòs aquest post a la secció de blogs degustació

Narcís ha dit...

Gràcies Jesús per haver enllaçat aquest apunt a la teva secció degustació.

Salutacions