dilluns, 23 de juny del 2008

La tercera orella

© Narcís Civil





Avui m’ha passat una cosa interessant. Estàvem parlant del meu aparell de freqüència modulada (FM) que temps enrere vaig perdre a Cardedeu; per sort, una persona el va trobar i el va portar a la policia local i el vaig poder recuperar.
És un aparell que sembla un telèfon o una gravadora digital; els fa molta gràcia a la gent quan el veuen.

Avui quan l’estava preparant per fer-lo servir, una persona que m’ha vist fer-ho m’ha dit:
—Què és això?
Ràpidament li he contestat:
—Tu has sentit a parlar mai del tercer ull?
—Sí.
—Doncs, això és la meva tercera orella!
Ara que hi penso, m’ha fet gràcia que em sortís aquest acudit sobre la tercera orella. Ho hauré de reflexionar seriosament; de fet, no és cap disbarat.

El que no he explicat és que sóc usuari d’audiòfons. L’equip d’FM consta de dues parts: una que és el receptor que es col•loca a l’audiòfon i l’altra que és l’emissor que capta i emet els sons. Aquest aparell el faig servir en cursets, xerrades o reunions i també en llocs on hi ha molta gent.